domenica 7 aprile 2013

Style Tips

I really enjoy watching. Even when people speak to me I'm focused to what surrounds me: how is furnished the environment, what is wearing the person who is talking to me; I'm are always looking for a detail that can strike my attention. One detail that is not necessarily "beautiful", but that can distinguish a situation of "normality" in something "special."
Similarly there are special style tips that can make a difference: a red lipstick even if you are dressed in jeans, a hat even if you go out in a gym suit, a white shirt in cotton poplin that is absolute elegance and simplicity.


Mi piace molto osservare. Anche quando le persone mi parlano sono sempre attenta a cosa mi circonda: come è arredato l'ambiente, cosa indossa la persona che mi sta parlando; sono sempre alla ricerca di un particolare che possa colpire la mia attenzione. Un particolare che non sia per forza "bello", ma che distingua una situazione da "normalità" in generale a "speciale".
Allo stesso modo ci sono dei particolari di stile che possono fare la differenza: un rossetto rosso anche se si è vestite in jeans, un cappello anche se si esce in tuta, un bella camicia bianca in popeline di cotone che eleganza e semplicità allo stato puro.



Red lipstic (KIKO)
Shirt ( Cèline)
Hat ( Borrowed from my mum)

Rossetto (KIKO)
Camicia (Cèline)
Cappello( Preso in prestito dalla mia mamma)