lunedì 15 ottobre 2012

Pop furs

Fall-winter 2012 will be remembered as the season of furs.
 On runways around the world marched furs.
 The novelty is the color. The new face of furs proposes patchwork of levels multicolor , shock dyes, skin signs, yellow, red, blue and purple for a metropolitan woman.
 Such as the one created by Hettabretz, Bologna-based company that since 1960 creates leather outerwear distributed in the finest boutiques in the world and demanded by celebrities such as Michael Douglas and Anthony Hopkins. A quality company that makes fashion an art.

L'autunno-inverno 2012 sarà ricordato come la stagione delle pellicce. Sulle passerelle di tutto il mondo hanno sfilato pellicce. La novità è il colore. Il nuovo volto della pellicceria propone patchwork di velli multicolor, tinture shock, pelli segnaletiche, gialle, rosse, blu e viola per una donna metropolitana. Come quella creata da Hettabretz, azienda bolognese che dal 1960 crea capispalla in pellame distribuiti nelle più belle boutiques del mondo e richiesti da celebrità come Michael Douglas e Anthony Hopkins. Un'azienda di qualità che fa della moda un'arte.






Pelliccia (Hettabretz)

Fur (Hettabretz)